Izbrauciens ar kvadraciklu

Dāvanas novērtējums: 1.0 (1 Atsauksmes)
  • Izbrauciens ar kvadraciklu
  • Izbrauciens ar kvadraciklu
  • Izbrauciens ar kvadraciklu

Pakalpojuma vieta: Rīga nov., Vidzeme
Ilgums: 20 min.
Personu skaits: 1 pers.
Izvēlēties cenu
Ielikt grozā patīk
Kāpēc izvēlēties „Lieliska dāvana"?
12 mēnešu derīguma termiņš Mazāka vai tāda pati cena kā pie sadarbības partnera Ātra piegāde

Jūs dosieties 20 minūšu ilgā braucienā pa trasi ar kvadraciklu. Pirms braukšanas Jums tiks veikta instruktāža un tiks izsniegts nepieciešamais ekipējums- ķivere, cimdi, zābaki un nepieciešamais kostīms. Braucieniem tiks piedāvāti divi kvadracikli: Honda TRX 250 EX (no 16gadu vecuma) un Polaris Predator 90 (no 7gadu vecuma). Adrenalīns un azarts ir garantēti!  

Vieta
Vieta

SIA „KMH“, Rīgas-Siguldas šosejas 39. km, Inčukalna novads, „Atmiņas“

Ilgums
Ilgums

20 min.

Dāvana veltīta
Dāvana veltīta

1 persona

Reģistrācija
Reģistrācija

Pakalpojuma sniedzēja informācija tiks parādīta iegādājoties dāvanu

Dāvanas derīguma termiņš
Dāvanas derīguma termiņš

12 mēneši

Cita svarīga informācija
Cita svarīga informācija

Nepilngadīgām personām nepieciešama vecāku rakstiska atļauja.

Apģērbs
Apģērbs

Viss nepieciešamais tiks izsniegts pirms brauciena.

VĒRTĒJUMI

Īsti klienti. Īsta pieredze. Īstas atsauksmes.

1.0 1 Atsauksmes

5 punkti 0%

4 punkti 0%

3 punkti 0%

2 punkti 0%

1 punkts 100%

Reģistrācija noritēja gludi 1.0
Pakalpojums 1.0
Vide 1.0
Atmosfēra 1.0
Vi

Viesturs

1.0 Lasīt vairāk
Kopējais vērtējums
Kopējais vērtējums 1.0
Reģistrācija noritēja gludi 1.0
Pakalpojums 1.0
Vide 1.0
Atmosfēra 1.0

Zema apkalpošanas kultūra, neieinteresētība dāvanu servisa klientos. Pēc rupjību saņemšanas no apkalpojošā personāla, no pakalpojuma attiecāmies. Paziņam bija KHM kvadraciklu izbraukuma dāvanu karte. Ieradāmies, lai izbrauktu divatā. Acīmredzot dāvanu kartes vērtība nesedza iecerēto izbraukumu, tāpēc nācās piemaksāt. Nav problēmu. Piemaksājām. Sākām posties braucienam. Darām to pirmo reizi mūžā, tāpēc jautājumi. Atbildes galēji neiecietīgas. Nepieciešams pārģērbties – jautāju, kas jāģērbj? Atbilde strupa – apģērbs tur, ko gribi, to ģērb, ķivere obligāta. Jautāju – kas jāģērb kājās. Atbilde – es tev teicu – tur viss apģērbs (norāda uz kaktu telpā). Atkārtoju – kājās kas jāģērb? Atbilde – es taču tev teicu – tur ir viss. Kļūstu dusmīgs, atkārtoju – apavi speciālie jāvelk (citā kaktā apavi). Atbilde – ja gribi vari vilkt. Neizturu – man, jaunais cilvēk, ir pāri piecdesmit, un Jums būtu jāuzrunā mani uz Jūs. Atbilde – es jau tev visu paskaidroju. Palūdzu atdot man papīra formāta pakalpojuma pieteikumu, ko aizpildīju, uzsākot darījumu. Esmu pārdomājis – vairs nevēlos izmantot šo pakalpojumu – Es-atdodiet, lūdzu, papīru! Jaunais cilvēks, kas apkalpo (JC) – ko? Es (jau skaļāk) – atdodiet to papīru! JC – kāpēc tu pacel uz mani balsi? Es – bet Jūs taču nedzirdējāt, kad jautāju pirmo reizi! JC – (sniedz man stikera līmlapiņu!!!) Tas arī ir papīrs, tu taču nepateici kādu papīru Tev vajag – greizi smīn. Beigās izdodas saņemt atpakaļ parakstīto pakalpojuma pieteikumu. Neticami, ka šāda apkalpošanas kultūra ir sastopama šodien – neieinteresēta, rupja. Acīmredzot šim “kmh” klienti nav vajadzīgi. Tā pat labi klājas.

2018-07-15 Vai šī atsauksme Jums noderēja? (6)

Administrātors

Lieliska Dāvana

Administrātors

Paldies par Jūsu atsauksmi. Sazināsimies ar pakalpojuma sniedzēju, lai noskaidrotu informāciju par radušos situāciju, lai uzlabotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti.

2018-07-16