Lieliskadavana.lv lapa izmanto četrus galvenos sīkfailu veidus.
Turpinot pārlūkot, Tu piekrīti obligātajiem sīkfailiem. Tu vari arī piekrist citu sīkfailu izmantošanai. Datu pārzinis "Lieliska Davana". Tu vari mainīt vai atjaunināt savas izvēles šeit Privātuma politika.
Apstiprināt izvēlētos
4.7 vērtējums (vairāk nekā 4000 atsauksmes) Bezmaksas maiņa un piegāde Derīgs 12 mēnešus. Uzņēmumiem B.U.J. Tirdzniecības vietas Palīdzība
Pašapkalpošanās

„Lieliska dāvana“ dāvanu karšu noteikumi

Šī Noteikumu versija tika apstiprināta 2025.05.19.

Iepriekšējās versijas ir pieejamas šeit.


SIA “Lieliska dāvana“ sadarbojas ar uzticamiem partneriem un nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus, tādēļ  Dāvanu kartes un Dāvanu komplekti nevar tikt atgriezti vai mainīti pret naudu. Aicinām iepazīties ar dāvanu iegādes un izmantošanas noteikumiem: 

 

UZŅĒMUMA PRODUKTI UN INFORMĀCIJA PAR TIEM

1.1. Uzņēmums sniedz dāvanu karšu izplatīšanas pakalpojumus (turpmāk tekstā – Pakalpojumi) un izplata zemāk minētos produktus, kuri turpmāk kopā tiek saukti par Dāvanu kartēm:

1.1.1. Tirdzniecības centru dāvanu kartes – Dāvanu  kartes/ Elektroniskās dāvanu kartes u.tml., kas atbilstoši konkrētā tirdzniecības centra dāvanu karšu noteikumiem (skat. 2.4. punktu), dod tiesības norēķināties par precēm / pakalpojumiem veikalos vai pakalpojumu sniegšanas vietās attiecīgajā tirdzniecības centrā.

1.1.2. Partneru dāvanu kartes – tās ir dāvanu kartes, kas dod tiesības saņemt tajās norādītos vai citu pakalpojumu sniedzēju piedāvātos pakalpojumus / preces.

1.1.3. Veikalu dāvanu kartes – tās ir  kartes no veikalu dāvanu karšu kategorijas, kas dod tiesības iegādāties konkrētā veikalā pieejamās preces / pakalpojumus.

1.1.4. Dāvanu komplekti – tie ir tirdzniecībā pieejami katalogi ar informatīvu maketu un norēķinu dokumentu, kas dod tiesības saņemt tajā minēto pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus vai preces.

1.1.5. Pilsētas dāvanu kartes – tās ir kartes, kas dod tiesības norēķināties par partneru pakalpojumiem vai precēm no Uzņēmuma apstiprinātā konkrētās pilsētas partneru saraksta, ievērojot pilsētas dāvanu karšu noteikumus (skat. 2.5. punktu).

1.1.6. “Lieliska dāvana” dāvanu karte – tā ir karte, kuras vērtību ir iespējams izvēlēties un tā dod tiesības norēķināties par „Lieliska dāvana“ partneru sniegtajiem pakalpojumiem / pārdotajām precēm „Lieliska dāvana“ zīmola veikalos un interneta veikalā www.lieliskadavana.lv. Ar “Lieliska dāvana” dāvanu karti nav iespējams norēķināties par citu “Lieliska dāvana” dāvanu karti,  Tirdzniecības centru dāvanu kartēm un Piedzīvojumu dāvanu karti.

1.1.7. Piedzīvojumu dāvanu karte - tā ir karte, kuras vērtību ir iespējams izvēlēties un tā dod tiesības norēķināties par „Lieliska dāvana“ partneru sniegtajiem pakalpojumiem / pārdotajām precēm „Lieliska dāvana“ zīmola veikalos un interneta veikalā www.lieliskadavana.lv.  Ar Piedzīvojumu dāvanu karti nav iespējams norēķināties par citu Piedzīvojumu dāvanu karti, „Lieliska dāvana“ dāvanu karti, Tirdzniecības centru dāvanu kartēm, Veikalu dāvanu kartēm, Pilsētu dāvanu kartēm un Dāvanu komplektiem.

1.1.8. Labdarības dāvanas – “Ziedo Ukrainas cilvēkiem“. Šīs dāvanu kartes paredzētas sabiedrisko un bezpeļņas organizāciju atbalstam.

1.2. Apmaksātas/ aktīvas un spēkā esošas dāvanu kartes apstiprina priekšapmaksas faktu un dod tiesības saņemt tajās aprakstītos vai atbilstoši Pirkuma noteikumiem definētos pakalpojumus / preces.

1.3. Uzņēmuma izplatītās dāvanu kartes uzskatāmas par daudzfunkcionālām. Tas nozīmē, ka to izmantošanas laikā precīza preču izsniegšanas / pakalpojumu sniegšanas vieta un / vai par precēm / pakalpojumiem maksājamais PVN nav zināms.

1.3.1. Dāvanu kartes, izņemot Tirdzniecības centra dāvanu kartes, var tikt izmantotas kā nominālvērtība citu pakalpojumu saņemšanai saskaņā ar šo Noteikumu 10.1. punktā noteikto Dāvanu karšu apmaiņas kārtību.

1.3.2. Tirdzniecības centru dāvanu kartes, Pilsētas dāvanu kartes, “Lieliska dāvana” dāvanu kartes, Piedzīvojumu dāvanu kartes plašās partneru / preču izvēles dēļ tiek uzskatītas par daudzveidīgām pēc būtības. 1.4. Dāvanu kartes var būt vienreiz lietojamas vai vairākkārt lietojamas.

1.4.1. Ar vienreizlietojamu dāvanu karti norēķināties iespējams vienu reizi. Pēc dāvanu kartes izmantošanas tā kļūst nederīga un var tikt paņemta no preču piegādātāja / pakalpojumu sniedzēja. 1.4.2. Ar vairākkārt lietojamu dāvanu karti iespējams norēķināties vairākas reizes, izmantojot daļu no tās vērtības.

1.5. Dāvanu kartes nav iespējams papildināt.

1.6. Uz Dāvanu kartēm ir sniegta galvenā informācija, kas nepieciešama to izmantošanai. Ja kāda informācija Dāvanu kartē nav norādīta vai ir mainījusies, to var uzzināt Tirdzniecības vietās, kuras norādītas šo Noteikumu3.1. punktā (izņemot mazumtirdzniecības vietas un pašapkalpošanās veikalus), interneta vietnē www.lieliskadavana.lv (turpmāk – Interneta vietne) vai sazinoties ar Uzņēmumu, izmantojot tā kontaktinformāciju.

1.7. Uzņēmumam ir tiesības uz Dāvanu kartēm norādīt citus noteikumus un nosacījumus, kas atšķiras no Noteikumos un nosacījumos aprakstītā minētā. Šādā gadījumā noteicošie ir noteikumi un nosacījumi, kas norādīti uz Dāvanu kartes.

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

2.1. Noteikumi Klientiem ir pieejami šādos veidos:

2.1.1. Uzņēmuma Interneta vietnē www.lieliskadavana.lv;

2.1.2. Pastāvīgā datu nesējā, pēc pieprasījuma Uzņēmuma Interneta vietnē, saņemot e-pasta vēstuli (piem., PDF failā).

2.2. Uzņēmums sniedz pakalpojumus, piešķirot Klientiem tiesības izmantot partneru (turpmāk – Partneri) piedāvājumus. Uzņēmums pats nesniedz Dāvanu kartēs norādītos pakalpojumus / nepiegādā preces, un darbojas kā starpnieks starp Klientiem un Partneriem.

2.3. Pakalpojumi, kas minēti Noteikumu 1.1. punktā, veido galveno Uzņēmuma darbības jomu, darbojoties ar zīmolu “Lieliska dāvana”. Uzņēmums patur tiesības sniegt arī citus pakalpojumus / pārdot citas preces, uz kurām šie Noteikumi neattiecas, ja tas nav tieši norādīts šajos Noteikumos.

2.4. Tirdzniecības centru dāvanu kartēm tiek piemēroti attiecīgā tirdzniecības centra noteikumi / ierobežojumi, ar kuriem iespējams iepazīties ŠEIT. Tirdzniecības centru noteikumi papildina šos Noteikumus, un pretrunu gadījumā priekšroka tiek dota tirdzniecības centra noteikumiem.

2.5. Pilsētas dāvanu kartēm piemērojami atsevišķi noteikumi, ar kuriem iespējams iepazīties ŠEIT. Pretrunu gadījumā tiek piemēroti attiecīgās Pilsētas dāvanu kartes noteikumi.

2.6. Dāvanu karšu izplatīšanas pakalpojumi tiek sniegti, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, citiem Uzņēmuma dokumentiem, kā arī atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām.

2.7. Izmantojot Uzņēmuma pakalpojumus, Klienti apliecina, ka ir iepazinušies ar Noteikumiem un apņemas tos ievērot. Ja Klienti nav iepazinušies ar Noteikumiem, tas neatbrīvo viņus no atbildības, un Uzņēmums patur tiesības patur tiesības atteikties sniegt pakalpojumus vai ierobežot / dzēst Klienta profilus.

2.8. Uzņēmumam ir tiesības noteikt papildu Dāvanu karšu izplatīšanas / pakalpojumu sniegšanas nosacījumus, par to iepriekš publiski informējot Interneta vietnē vai citā izvēlētā veidā.

2.9. Uzņēmums patur tiesības jebkurā laikā mainīt Noteikumus. Izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas brīža Interneta vietnē un Tirdzniecības vietās.

DĀVANU KARŠU IEGĀDE

3.1. Dāvanu kartes iespējams Uzņēmuma norādītajās tirdzniecības vietās (turpmāk – Tirdzniecības vietas):

3.1.1. Uzņēmuma veikalos (turpmāk – Veikali);

3.1.2. Uzņēmuma pašapkalpošanās veikalos (turpmāk – Pašapkalpošanās veikali);

3.1.3. Uzņēmuma Interneta vietnē;

3.1.4. mazumtirdzniecības vietās izvietotajos stendos ar zīmola “Lieliska dāvana” logotipu (turpmāk tekstā – Mazumtirdzniecības vietas);

3.2. Dāvanu karšu pasūtījums, kas veikts, izmantojot piegādes platformas (piemēram, “Wolt”, “Bolt Food” u.c.), šajos Noteikumos tiek uzskatīts par pirkumu tieši no Veikala.

3.3. Dāvanu kartes tiek izsniegtas / aktivizētas tikai pēc pilna maksājuma veikšanas un, ja tādi piemērojami, papildus maksājumu segšanas.

3.4. Informācija par Dāvanu karšu cenām, tām piemērojamiem papildu maksājumiem un norēķinu nosacījumiem ir pieejama Tirdzniecības vietās vai sazinoties ar Uzņēmumu, izmantojot tā publiski norādīto vai Interneta vietnē sniegto kontaktinformāciju.

3.5. Klientiem, kuri iegādājas Dāvanu kartes ārpus Uzņēmuma norādītajām Tirdzniecības vietām vai ar citiem līdzekļiem, kas nav noteikti šajos Noteikumos, nav tiesību izvirzīt pretenzijas Uzņēmumam par šo karšu spēkā neesamību.

3.6. Par Dāvanu kartēm iespējams norēķināties šādi:

3.6.1. Veikalos, maksājot skaidrā naudā, ar maksājumu kartēm, kā arī vadoties pēc šajos Noteikumos norādītās kārtības: ar “Lieliska dāvana” dāvanu kartēm, Piedzīvojumu dāvanu kartēm, Tirdzniecības centru dāvanu kartēm un “Lieliska dāvana” lojalitātes programmas punktiem;

3.6.2. Uzņēmuma Interneta vietnē, maksājot ar maksājumu kartēm, izmantojot līzinga, maksājumu pa daļām vai pēcapmaksas pakalpojumus, izmantojot elektroniskās bankas pakalpojumus, kā arī pasūtot priekšapmaksas rēķinu un to apmaksājot, tāpat, vadoties pēc šajos Noteikumos norādītās kārtības: ar “Lieliska dāvana” dāvanu kartēm, Piedzīvojumu dāvanu kartēm un “Lieliska dāvana” lojalitātes programmas punktiem (izņemot veicot apmaksu par Veikalu dāvanu kartēm un Tirdzniecības centru dāvanu kartēm);

3.6.3. Mazumtirdzniecības vietās – saskaņā ar tur pieejamajām norēķinu iespējām;

3.6.4. Pašapkalpošanās veikalos – ar maksājumu kartēm.

3.7. Tehnisku traucējumu vai citu būtisku apstākļu gadījumā atsevišķi norēķinu veidi var tikt ierobežoti.

3.8. Uzņēmums var izsniegt PVN faktūrrēķinus (par iepakojumu un piegādes izmaksām) un rēķinus (par Dāvanu kartēm) atbilstoši tekošā mēneša laikā veiktajiem maksājumiem (ne vēlāk kā līdz nākamā mēneša 4. datumam).

3.9. Uzņēmums nevar izrakstīt PVN faktūrrēķinus par no Partneriem iegādātajiem produktiem vai pakalpojumiem, kas apmaksāti ar Dāvanu kartēm. Klienti, kuri vēlas saņemt šos rēķinus, tos var pieprasīt tieši attiecīgajam Partnerim pēc tam, kad tas būs sistēmā ievadījis / nolasījis Dāvanu kartes kodu un reģistrējis tās izmantošanu.

UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOTEIKUMI

4.1. Uzņēmums sniedz Dāvanu karšu izplatīšanas un citus ar tām saistītus pakalpojumus Klientiem, kuri ievēro šos Noteikumus. Uzņēmumam ir tiesības atteikt pakalpojumu sniegšanu gadījumos, kas atrunāti šajos Noteikumos un normatīvajos aktos.

4.2. Uzņēmums sniedz informāciju par saviem pakalpojumiem, izmantojot publiski norādītos vai Interneta vietnē sniegtos kontaktinformācijas līdzekļus.

4.3. Uzņēmums Klientiem, kuri iegādājas Dāvanu kartes, var noteikt pasūtījuma limitu, kuru nedrīkst pārsniegt (saskaņā ar Uzņēmuma ieskatiem vai spēkā esošajiem tiesību aktiem).

4.4. Uzņēmums var nodrošināt Klientiem dažādus Dāvanu karšu piegādes veidus. Informācija par iespējamiem piegādes veidiem pieejama Tirdzniecības vietās vai sazinoties ar Uzņēmumu, izmantojot publiski pieejamos vai Interneta vietnē norādītos kontaktus.

4.5. Tehnisku traucējumu vai citu būtisku apstākļu dēļ Uzņēmuma pakalpojumu sniegšana var tikt pārtraukta vai īslaicīgi apturēta.

4.6. Uzņēmumam ir tiesības pārtraukt vai ierobežot pakalpojumu sniegšanu konkrētam Klientam, ja tas pārkāpj šos Noteikumus, citus Uzņēmuma noteiktos iekšējos normatīvos dokumentus, veic iespējami prettiesiskas darbības vai rīkojas pretrunā ar sabiedrisko kārtību vai ētikas normām.

4.7. Uzņēmums nav atbildīgs par pakalpojumu pieejamības traucējumiem, kas radušies neatkarīgi no Uzņēmuma rīcības, kā arī par jebkādiem zaudējumiem, kurus Klients vai trešās personas varētu ciest šādu traucējumu dēļ.

4.8. Iegādāties Dāvanu kartes un izmantot Uzņēmuma pakalpojumus var visi Klienti, kuriem ir juridiskas un tehniskas iespējas veikt šādus darījumus.

4.9. Uzņēmums Klientam, kurš iegādājies Dāvanu karti elektroniski, nosūta saiti uz tās kopiju uz pirkuma laikā norādīto e-pasta adresi. Ja Klients vēlas saņemt Dāvanu karti uz citu e-pasta adresi vai sazinās no cita e-pasta, nekā veikts pirkums, Klientam jāiesniedz dati, kas nepieciešami pirkuma identificēšanai (piemēram, maksājumu apliecinošs dokuments).

4.10. Klientam, kurš iegādājies Dāvanu karti neelektroniskā veidā (Uzņēmuma Veikalos, Pašapkalpošanās veikalos vai Mazumtirdzniecības vietās), tās kopija tiek izsniegta tikai pēc maksājuma apliecinoša dokumenta uzrādīšanas.

4.11. Neraugoties uz to, ka Uzņēmums faktiski nesniedz pakalpojumus / neizsniedz preces, Uzņēmums cenšas būt par starpnieku risinot strīdus vai nesaskaņas, ja tādi rodas starp Pakalpojuma sniedzēju un Klientu.

UZŅĒMUMA PARTNERU SNIEGTIE PAKALPOJUMI

5.1. Uzņēmums nenosaka Partneru pakalpojumu sniegšanas vai preču piegādes noteikumus (turpmāk – Partneru noteikumi), kā arī nav atbildīgs par to saturu. Klienti, iegādājoties Dāvanu kartes, vienlaikus piekrīt arī attiecīgajiem Partneru noteikumiem, kurus Uzņēmums ir saņēmis no Partneriem.

5.2. Uzņēmums nav atbildīgs par Partneru noteikumu pilnīgumu vai to saprotamību. Ja Dāvanu kartē vai Partneru noteikumos nav sniegta pilna informācija par pakalpojumu vai preci, Klientam tā jāpieprasa tieši no Partnera.

5.3. Uzņēmums negarantē Partneru sniegto pakalpojumu vai piegādāto preču kvalitāti, saturu vai pieejamību, kā arī nav atbildīgs par iespējamiem defektiem vai neatbilstībām. Tāpat Uzņēmums negarantē, ka Partnerim būs pieejamas brīvas vietas pakalpojuma sniegšanai Klienta vēlamajā laikā.

5.4. Partnerim ir tiesības atteikt pakalpojuma vai preces sniegšanu, ja Klients pārkāpj Partnera noteikumus.

5.5. Partneris var pieprasīt Klientam parakstīt papildu vienošanos vai piekrišanu attiecībā uz pakalpojuma saņemšanu vai preces piegādi. Ja Klients atsakās to darīt, Partnerim ir tiesības atteikt pakalpojuma vai preces sniegšanu.

5.6. Atsevišķu Partneru pakalpojumi vai preces var radīt riskus Klienta veselībai vai dzīvībai, īpaši gadījumos, kad netiek ievēroti noteikumi vai drošības prasības. Uzņēmums neuzņemas atbildību par jebkādu kaitējumu, kas varētu rasties šādos gadījumos.

5.7. Partneriem ir tiesības nepieņemt Dāvanu kartes, ja tās ir bojātas, tajās nav skaidri redzami identifikācijas dati un / vai ir beidzies to derīguma termiņš, kas nav pagarināts saskaņā ar Noteikumu 8. punktā noteikto kārtību.

5.8. Ja vēlamā pakalpojuma vai preces cena pārsniedz Dāvanu kartes vērtību vai atlikumu, Klientiem ir iespēja segt starpību ar citiem Partnera atbalstītiem maksājumu veidiem.

KLIENTU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

6.1. Klientiem ir pienākums:

6.1.1. norēķināties par Uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem;

6.1.2. ievērot šos Noteikumus, citus Uzņēmuma publiski izziņotos nosacījumus, likumīgus Uzņēmuma norādījumus un spēkā esošo tiesību aktu prasības; 6.1.3. sniegt Uzņēmumam tikai patiesu un pilnīgu informāciju;

6.1.4. izpildīt citus pienākumus, kas Klientiem kā patērētājiem noteikti piemērojamajos tiesību aktos;

6.1.5. nodrošināt savā īpašumā esošo Dāvanu karšu un to identifikācijas datu drošību;

6.1.6. glabāt pirkuma dokumentus, kas apliecina Dāvanu karšu iegādi, visā to derīguma termiņa laikā;

6.1.7. rīkoties saprātīgi, godprātīgi un apdomīgi, sniedzot Uzņēmumam tikai pareizu informāciju un iepriekš noskaidrojot visas ar konkrēto gadījumu saistītās būtiskās nianses;

6.1.8. iepazīties ar Partneru noteikumiem, ierobežojumiem un citiem pakalpojumu sniegšanas / preču piegādes nosacījumiem (informācija pieejama uz Dāvanu kartēm, komplektiem un Interneta vietnē);

6.1.9. pārbaudīt aktuālo informāciju par Dāvanu komplektu izmantošanas nosacījumiem Interneta vietnē.

6.2. Klientiem ir tiesības:

6.2.1. atbilstoši šiem Noteikumiem izmantot Uzņēmuma sniegtos pakalpojumus;

6.2.2. saņemt no Uzņēmuma informāciju par sniegtajiem pakalpojumiem;

6.2.3. izmantot citas tiesības, kas Klientiem kā patērētājiem noteiktas spēkā esošajos tiesību aktos;

6.2.4. iesniegt atsauksmes par Partneru sniegtajiem pakalpojumiem vai precēm.

6.3. Klientiem aizliegts:

6.3.1. viltot, kopēt vai iegādāties Dāvanu kartes ar Uzņēmuma neapstiprinātiem līdzekļiem;

6.3.2. pārdot vai izplatīt ar Uzņēmuma starpniecību iegādātas Dāvanu kartes bez Uzņēmuma rakstiskas piekrišanas;

6.3.3. pārkāpt citus Noteikumos (jo īpaši 11. nodaļā) noteiktos aizliegumus un prasības.

PIEMĒROJAMĀ ATBILDĪBA

7.1. Ja Klients pārkāpj šos Noteikumus vai piemērojamos tiesību aktus, Uzņēmumam ir tiesības, bez iepriekšēja brīdinājuma un pēc saviem ieskatiem, piemērot vienu vai vairākus no šādiem līdzekļiem:

7.1.1. atteikt pakalpojumu sniegšanu;

7.1.2. anulēt Dāvanu karšu pasūtījumus un / vai deaktivizēt Dāvanu kartes;

7.1.3. anulēt lojalitātes punktu piešķiršanu un / vai dzēst vai apturēt jau piešķirtos punktus;

7.1.4. ierobežot vai liegt piekļuvi Interneta veikalam un / vai citām Uzņēmuma sistēmām;

7.1.5. vērsties tiesībsargājošajās vai citās kompetentajās iestādēs un nodot tām Klienta personas datus un citu saistītu informāciju;

7.1.6. piemērot citus likumīgus aizsardzības pasākumus, lai nodrošinātu Uzņēmuma likumīgo interešu aizsardzību un / vai novērstu iespējamu kaitējumu Uzņēmumam vai tā Klientiem.

7.2. Ja Uzņēmums piemēro šajā nodaļā norādītos līdzekļus, tas nav atbildīgs par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, ko varētu ciest Noteikumus vai tiesību aktus pārkāpušie Klienti vai ar viņiem saistītas personas.

DĀVANU KARŠU DERĪGUMA TERMIŅA PAGARINĀŠANAS NOSACĪJUMI UN KĀRTĪBA

8.1. Dāvanu kartes derīguma termiņš tiek norādīts tās aprakstā Interneta vietnē, Dāvanu karšu pašapkalpošanās lapā, kā arī uz pašas Dāvanu kartes. Derīguma termiņš sākas no Dāvanu kartes iegādes dienas.

8.2. Derīguma termiņu ir iespējams pagarināt neizmantotām vai daļēji izmantotām Dāvanu kartēm (izņemot Tirdzniecības centru dāvanu kartes), ja to derīguma termiņš vēl nav beidzies.

8.3. Dāvanu karšu derīguma termiņa pagarināšanas nosacījumi:

8.3.1. Dāvanu kartes (izņemot Tirdzniecības centru dāvanu kartes) var pagarināt uz 6 (sešu) mēnešu periodu, skaitot no sākotnējā derīguma termiņa beigām;

8.3.2. Tirdzniecības centru dāvanu kartes var pagarināt uz 6 (sešiem) mēnešiem, tomēr kopējais derīguma termiņš nedrīkst pārsniegt 1 (vienu) gadu no iegādes datuma;

8.3.3. Veikalu dāvanu kartes un Labdarības dāvanas nav pagarināmas.

8.4. Klients var pieprasīt Dāvanu kartes derīguma termiņa pagarināšanu šādos veidos:

8.4.1. Interneta vietnes pašapkalpošanās sadaļā;

8.4.2. iesniedzot Dāvanu karti Uzņēmuma Veikalos;

8.4.3. attālināti – sazinoties ar Uzņēmumu, rakstot uz e-pastu [email protected], norādot Dāvanu kartes identifikācijas datus (svītrkodu vai numuru).

8.5. Derīguma termiņa pagarināšanai tiek piemēroti šādi administratīvie maksājumi:

8.5.1. Dāvanu kartēm (izņemot Tirdzniecības centru kartes), kuru iegādes vērtība bija līdz 29,99 EUR (ieskaitot), maksa – 2,99 EUR; 8.5.2. Dāvanu kartēm ar vērtību no 30,00 EUR līdz 99,99 EUR – 9,99 EUR; 8.5.3. Dāvanu kartēm ar vērtību no 100,00 EUR – 15,99 EUR;

8.5.4. Tirdzniecības centru dāvanu kartēm – fiksēts maksājums 1,45 EUR;

8.5.5. Noteiktos gadījumos maksa var netikt piemērota vai piemērotā maksa var atšķirties. Šādas izņēmuma situācijas ir norādītas Dāvanu kartes noteikumos un uz pašas Dāvanu kartes.

8.6. Administratīvie maksājumi ir noteikti, ņemot vērā Uzņēmuma darbības izmaksas. Jo lielāka Dāvanu kartes vērtība, jo augstākas ir Uzņēmuma saistības pret Partneriem.

8.7. Maksājumu par derīguma termiņa pagarināšanu Klienti var veikt:

8.7.1. Interneta vietnes pašapkalpošanās sadaļā – ar norēķinu karti vai veicot pārskaitījumu uz Uzņēmuma bankas kontu pēc avansa rēķina saņemšanas;

8.7.2. Veikalos– skaidrā naudā vai ar norēķinu karti;

8.7.3. attālinātā veidā – veicot maksājumu Uzņēmuma bankas kontu, pamatojoties uz saņemto avansa rēķinu.

8.8. Veikalos iespējams pagarināt tikai tās Dāvanu kartes, kuras nav bojātas un uz kurām skaidri redzams svītrkods.

8.9. Vienas Dāvanu kartes derīguma termiņu var pagarināt tikai vienu reizi.

8.10. Uzņēmums negarantē, ka Partnera Dāvanu karte, kurā norādīts konkrēts pakalpojums vai prece, pēc pagarināšanas tiks nodrošināta ar tieši tādiem pašiem nosacījumiem (cena, apjoms u. tml.), kādi tie bija spēkā pirms Dāvanu kartes pagarināšanas.

8.11. Uzņēmums garantē, ka pagarināto Dāvanu karti Partneris pieņems kā maksāšanas līdzekli par pakalpojumu vai preci attiecīgajā vērtībā. Detalizētu informāciju par konkrētas Dāvanu kartes izmantošanu jānoskaidro, sazinoties ar attiecīgo Partneri.

8.12. Dāvanu kartes, kuras saskaņā ar Noteikumiem vai to grozījumiem nav iespējams pagarināt (skatīt 9.3. punktu), netiek pagarinātas. Šādā gadījumā Klientam ir iespēja veikt kartes maiņu atbilstoši spēkā esošajai apmaiņas kārtībai (skatīt sadaļu DĀVANU KARŠU APMAIŅAS NOTEIKUMI UN KĀRTĪBA), un pēc tam pieprasīt derīguma termiņa pagarināšanu.

8.13. Ja Dāvanu karte netiek izmantota 8.3. punktā norādītajos termiņos, tā kļūst nederīga. Šādā gadījumā Dāvanu karte netiek pagarināta, netiek apmainīta, un par to samaksātā nauda netiek atmaksāta.

DĀVANU KARŠU ATGRIEŠANAS NOSACĪJUMI UN KĀRTĪBA

9.1. Par Dāvanu kartēm samaksātā nauda netiek atmaksāta, izņemot gadījumus, kad Dāvanu kartes ir iegādātas Interneta veikalā un tiek atgrieztas 14 (četrpadsmit) dienu laikā no iegādes dienas, vai citos šajos Noteikumos vai tiesību aktos paredzētos gadījumos. Minētā 14 dienu atteikuma tiesību garantija neattiecas uz Labdarības dāvanām.

9.1.1. Ja saskaņā ar Noteikumiem un nosacījumiem Dāvanu kartes derīguma termiņš beidzas pirms 14 dienu termiņa beigām, beidzoties tā derīguma termiņam, nauda par karti netiek atmaksāta.

9.2. Klientiem izmantojot Dāvanu kartes (pilnībā vai daļēji) vai Partnerim tos fiksējot kā izmantotus saskaņā ar citiem šajos Noteikumos minētajiem nosacījumiem (piemēram, rezervējot pakalpojumu sniegšanas laiku un to laikus neatceļot), Dāvanu kartes netiek atgrieztas.

9.3. Ja Partneris pārtraucis pakalpojumu sniegšanu vai būtiski mainījis to sniegšanas kārtību, Klientam ir tiesības attiecīgo Partnera Dāvanu karti apmainīt pret citu Klienta izvēlētu Dāvanu karti, ievērojot spēkā esošos apmaiņas noteikumus (skat. sadaļu DĀVANU KARŠU APMAIŅAS NOSACĪJUMI UN KĀRTĪBA), vai iesniegt noteiktas formas pieprasījumu par naudas atmaksu.

9.4. Pieprasījumu par Dāvanu kartes atgriešanu Klients var iesniegt:

9.4.1. attālinātā veidā, rakstot uz e-pasta adresi [email protected];

9.5. Iesniedzot pieprasījumu par atgriešanu, Klientam jāizmanto tā pati e-pasta adrese, kas norādīta pirkuma laikā Interneta vietnē. Ja pieprasījums tiek nosūtīts no citas adreses vai pirkums nav veikts Interneta vietnē, Klientam ir jāiesniedz pirkumu apliecinoši dokumenti.

9.6. Atgriešanas process tiek uzsākts pēc tam, kad Klients ir aizpildījis noteiktas formas pieprasījumu, kuru pēc pieprasījuma izsniedz Uzņēmums.

9.7. Naudas atmaksas process tiek veikts:

9.7.1. 14 (četrpadsmit) dienu laikā no brīža, kad Uzņēmums saņem pareizi aizpildītu iesniegumu, pārskaitot summu uz Klienta bankas kontu;

9.7.2. ja pirkums tika apmaksāts ar “Lieliska dāvana” karti, Piedzīvojumu dāvanu karti, atmaksa tiek veikta attiecīgajās kartēs tādā pašā vērtībā. Ar lojalitātes punktiem apmaksātā daļa netiek atmaksāta. Ja maksājumā tika iekļauta piemaksa, tās summa tiek pārskaitīta uz Klienta kontu 14 dienu laikā;

9.8. Pieprasījumus par Dāvanu karšu atgriešanu var iesniegt tikai tie Klienti, kuri uzrāda maksājumu apliecinošu dokumentu vai tā kopiju.

9.9. Ja Uzņēmums pārdevis Dāvanu kartes ar atlaidi, Klientam tiek atmaksāta tikai faktiski samaksātā summa.

9.10. Ja Uzņēmums piemēro akcijas un izsniedz papildu Dāvanu kartes vai piešķir atlaidi otrajam pirkumam, šīs papildu / bezmaksas Dāvanu kartes tiek sauktas par papildu Dāvanu kartēm, savukārt sākotnējās – par pamata Dāvanu kartēm. Ja tiek veikta šādu Dāvanu karšu atgriešana, tad:

9.10.1. atgriežot pamata Dāvanu karti, bez maksas izsniegtās papildu kartes tiek anulētas. Ja papildu kartes jau izmantotas, to vērtība tiek ieturēta no atmaksājamās summas;

9.10.2. Ja papildu Dāvanu kartes tika pārdotas, piešķirot atlaidi otrajam pirkumam, tad gan pamata, gan papildu Dāvanu karšu atgriešanas gadījumā no atgriežamās kopējās pirkuma summas tiek atskaitīta neatgriežamo Dāvanu karšu vērtība. Ja tiek atgrieztas visas Dāvanu kartes, tiek atmaksāta pilna par pirkumu samaksātā summa.

9.11. Jebkurā gadījumā Klientam nevar tikt atmaksāta lielāka summa, nekā faktiski samaksāts par attiecīgajām Dāvanu kartēm.

9.12. Ja Uzņēmums pārdod Klientiem cita veida preces (piemēram, maisiņus, atklātnes u.tml.), šo preču atgriešana tiek veikta saskaņā ar spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem, un ar to saistītās papildu izmaksas (piemēram, piegādes izdevumu) sedz Klients.

DĀVANU KARŠU APMAIŅAS NOSACĪJUMI UN KĀRTĪBA

10.1. Dāvanu kartes, kas nav izmantotas (pilnībā vai daļēji), var tikt apmainītas šādā kārtībā:

10.1.1. Partneru Dāvanu kartes, dāvanu komplekti un Pilsētas dāvanu kartes var tikt apmainītas pret citām Partneru Dāvanu kartēm, Labdarības dāvanām;

10.1.2. “Lieliska dāvana” dāvanu kartes un Piedzīvojumu dāvanu kartes nav apmaināmas pret citām Dāvanu kartēm, taču tās var tikt izmantotas norēķiniem Interneta vietnē un Veikalos, saskaņā ar spēkā esošajiem Noteikumiem (skat. 1.1.6. un 1.1.7. punktu);

10.1.3. Veikalu dāvanu kartes iespējams apmainīt pret citām Veikala dāvanu kartēm, Partneru dāvanu kartēm un Labdarības dāvanām;

10.1.4. Nevienu no Dāvanu kartēm nav iespējams apmainīt pret “Lieliska dāvana” dāvanu kartēm, Piedzīvojumu dāvanu kartēm, Dāvanu komplektiem, Tirdzniecības centra dāvanu kartēm un Pilsētas dāvanu kartēm;

10.1.5. Tirdzniecības centru dāvanu kartes nav iespējams apmainīt pret jebkādām citam, tāpat citas Dāvanu kartes nav iespējams apmainīt pret tām.

10.1.6. Labdarības dāvanas nav iespējams apmainīt pret citām Dāvanu kartēm.

10.1.7 Dāvanu komplektus nevar apmainīt pret citiem Dāvanu komplektiem.

10.2. Apmaiņas procesā tiek izmantota faktiski par attiecīgo Dāvanu karti samaksātā naudas summa un ar lojalitātes punktiem segtā summa.

10.3. Derīgas Dāvanu kartes var tikt apmainītas pret citām kartēm neierobežotu reižu skaitu, ievērojot Noteikumos minētos nosacījumus.

10.4. Dāvanu karšu apmaiņu iespējams veikt:

10.4.1. pašapkalpošanās sadaļā Interneta vietnē;

10.4.2. attālināti, sazinoties ar Uzņēmumu, rakstot uz e-pastu [email protected];

10.4.3. Uzņēmuma Veikalos.

10.5. Veikalos Dāvanu kartes tiek apmainītas tikai tad, ja tās nav bojātas un uz tām skaidri redzami identifikācijas dati.

10.6. Apmaiņas veikšanai Klientiem ir pienākums iesniegt Uzņēmuma pieprasīto informāciju.

10.7. Veicot Dāvanu karšu apmaiņu Interneta vietnes pašapkalpošanās sadaļā, vienu Dāvanu karti iespējams apmainīt pret citu/citām saskaņā ar 10.1. punktā norādīto kārtību. Vairākas Dāvanu kartes apmainīt pret vienu Dāvanu karti iespējams tikai Veikalos vai attālinātā veidā (skat. 10.4.2. punktu).

10.8. Apmaiņas kārtība:

10.8.1. ja Dāvanu karte tiek apmainīta pret citu(-ām) ar mazāku vērtību, atlikušā summa Klientam netiek atmaksāta;

10.8.2. ja Dāvanu karte tiek apmainīta pret citu(-ām) ar lielāku vērtību, Klientam ir pienākums segt starpību;

10.8.3. vairākas Dāvanu kartes var tikt apmainītas pret vienu tikai tad, ja visas šīs kartes atbilst apmaiņas noteikumiem, kas minēti 10.1. punktā.

10.9. Apmainīto Dāvanu karšu derīguma termiņš paliek nemainīgs – tāds, kāds bija maināmo karšu termiņš sākotnēji. Apmainot vairākas kartes pret vienu, tiek piemērots īsākais no mainīto karšu derīguma termiņiem. Atsevišķos gadījumos, ja kartes tiek apmainītas pret kartēm ar specifiskiem ierobežojumiem, to derīguma termiņš var būt īsāks nekā tas bija kartēm, kas tika mainītas. 10.10. Veicot apmaiņu Veikalos, jaunā Dāvanu karte tiek izdrukāta ar speciālu printeri, kas tiek izmantots šajās tirdzniecības vietās.

INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS UN INTERNETA VIETNĒ PIELĀGOJAMIE IEROBEŽOJUMI VAI AIZLIEGUMI

11.1. Intelektuālais īpašums:

11.1.1. Uzņēmuma izmantotās preču zīmes (neatkarīgi no tā, vai tās ir reģistrētas) pieder Uzņēmumam, un tam ir ekskluzīvas tiesības uz tām. Klientiem nav tiesību tās izmantot bez Uzņēmuma iepriekšējas piekrišanas.

11.1.2. Uzņēmuma Interneta vietnē, uz Dāvanu kartēm vai citur norādītās tā Partneru preču zīmes ir attiecīgo Partneru intelektuālais īpašums, un viņiem pieder visas tiesības uz to. Ja Klienti vēlas tās izmantot savā darbībā, tiem jāsaņem attiecīgā Partnera atsevišķa piekrišana.

11.1.3. Bez rakstiskas Uzņēmuma atļaujas ir aizliegts izplatīt, pārveidot, kopēt vai citādi izmantot interneta vietnē ievietoto informāciju (tekstus, attēlus, preču zīmes, grafisko dizainu, programmas kodu u. c.).

1.1.4. Visas autortiesības uz Dāvanu karšu dizainu un saturu pieder Uzņēmumam vai tā Partneriem.

11.2. Citi Interneta vietnē pielāgojamie ierobežojumi un aizliegumi:

11.2.1. Uzņēmuma interneta vietne ir Uzņēmuma un/vai tā Partneru īpašums, kas ir aizsargāts saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Klientiem, izmantojot interneta vietni, ir pienākums neizdarīt darbības, kas pārkāpj Uzņēmuma tiesības vai likumīgās intereses, kā arī jāievēro normatīvo aktu prasības, noteikumi, aizliegumi, norādījumi un citi Uzņēmuma likumīgie nosacījumi.

11.2.2. Klienti nedrīkst bez rakstiskas Uzņēmuma piekrišanas izmantot jebkādas ierīces, programmas vai programmatūras iekārtas, ar nolūku kopēt Interneta vietnē esošo saturu vai veikt jebkādas citas nelikumīgas, ar Uzņēmumu nesaskaņotas darbības.

11.2.3. Klientiem ir aizliegts izmantot jebkādas nestandarta ierīces, programmas vai programmatūru, lai apstrādātu Dāvanu karšu pasūtījumus Uzņēmuma interneta vietnē.

11.2.4. Klientiem ir aizliegts izmantot jebkādas ierīces, programmas vai programmatūru, kas var traucēt interneta vietnes atbilstošu darbību.

11.2.5. Klientiem aizliegts veikt jebkādas darbības, kas radītu neracionālu vai pārāk lielu slodzi Interneta vietnei.

11.2.6. Klientiem ir aizliegts pieslēgties, pārlādēt interneta vietnes lapas vai nosūtīt citus pieprasījumus serveriem biežāk nekā vienu reizi trīs sekunžu laikā.

11.2.7. Klienti izmanto interneta vietni uz savu atbildību un ir pilnībā atbildīgi par savu paroli un citu piekļuves datu konfidencialitāti. Uzņēmums negarantē un nav atbildīgs par to, ka, izmantojot interneta vietni, Klientiem neradīsies tehniski traucējumi vai problēmas.

11.2.8. Klientiem ir aizliegts publicēt interneta vietnē atsauksmes, kas ir necenzētas, aizskarošas vai nepatiesas. Uzņēmumam ir tiesības pēc saviem ieskatiem dzēst atsauksmes, ja tās neatbilst noteiktajām prasībām vai ja ir pamatots pamats šaubīties par to patiesumu.

11.3. Klientiem var tikt piemēroti arī citi ierobežojumi, aizliegumi un prasības, kas minēti šajos Noteikumos, Interneta vietnē vai citā Uzņēmuma publiski pieejamā informācijā.

PAPILDU MAKSĀJUMI UN ATLAIDES

12.1. Papildu maksājumi:

12.1.1. Informācija par papildu piemērojamiem maksājumiem tiek publicēta Tirdzniecības vietās, Interneta vietnē, kā arī pieejama citā Uzņēmuma publicētā informācijā vai iegūstama, sazinoties tieši ar Uzņēmumu.

12.1.2. Ja Uzņēmums nodrošina Klientiem iespēju saņemt Dāvanu kartes ar piegādi, šis pakalpojums var tikt aplikts ar iepakošanas, piegādes un citiem maksājumiem.

12.1.3. Uzņēmumam ir tiesības sniegt arī citus papildu maksas pakalpojumus un iekasēt citus maksājumus par pakalpojumiem. Klienti visos gadījumos tiek informēti par piemērojamiem maksājumiem, maksas pakalpojumu/preču cenām un/vai to struktūru.

12.2. Pakalpojumi, kas tiek sniegti bez maksas vai ar atlaidi:

12.2.1. Uzņēmumam ir tiesības lemt par noteiktu pakalpojumu sniegšanu ar atlaidi vai bez maksas un par to paziņot Uzņēmumam pieņemamā formā.

12.2.2. Klientiem ir tiesības bez maksas iepazīties ar Uzņēmuma publiski pieejamo informāciju.

PARTNERU PAKALPOJUMU REZERVĀCIJA

13.1. Lai saņemtu Partnera pakalpojumus/preces, Klientiem parasti jāsazinās ar Partneri, izmantojot Dāvanu kartē norādītos kontaktus, un jāvienojas par rezervācijas laiku un citiem būtiskiem pakalpojumu/preču sniegšanas nosacījumiem.

13.2. Ja nav panākta cita vienošanās ar Partneri, Klientiem ir tiesības atcelt rezervāciju ne vēlāk kā 24 stundas pirms pakalpojumu/preču sniegšanas.

13.3. Ja rezervācija tiek atcelta mazāk nekā 24 stundas pirms pakalpojumu/preču sniegšanas vai Klients neierodas rezervētajā laikā, Partnerim ir tiesības uzskatīt, ka pakalpojumi/preces ir sniegti Klientam pienācīgi. Šādos gadījumos Dāvanu kartes netiek mainītas un nauda netiek atmaksāta.

13.4. Uzņēmums piedāvā Klientiem iespēju pie noteiktiem Partneriem rezervēt pakalpojumu/preču sniegšanu Interneta vietnē, izmantojot integrētu rezervācijas sistēmu. Klientiem, izmantojot rezervācijas sistēmu, jāievēro tās noteikumi.

13.5. Ja Klienti veic rezervāciju rezervācijas sistēmā, bet atceļ to mazāk nekā 24 stundas pirms pakalpojumu/preču sniegšanas vai neierodas pie Partnera rezervētajā laikā, tiek uzskatīts, ka pakalpojumi/preces ir sniegti pienācīgi.

13.6. Veicot rezervāciju rezervāciju sistēmā, Klientiem uz laiku tiek ierobežotas tiesības atgriezt, mainīt vai veikt citas darbības ar šīm Dāvanu kartēm. Lai atgūtu šīs tiesības, Klientiem jāatceļ rezervācija ne vēlāk kā 24 stundas pirms paredzētā pakalpojumu/preču sniegšanas laika.

13.7. Uzņēmums negarantē, ka rezervācijas sistēma vienmēr būs pieejama, un patur tiesības pēc saviem ieskatiem to mainīt vai pārtraukt tās darbību bez iepriekšēja paziņojuma. Uzņēmuma atbildība Klientu un trešo personu priekšā aprobežojas tikai ar tiešajiem zaudējumiem, kas radušies rezervācijas sistēmas darbības traucējumu vai nepieejamības rezultātā.

ĀRPUSTIESAS STRĪDU RISINĀŠANA

14.1. Jautājumus, pretenzijas vai prasības iespējams iesniegt tieši Uzņēmumam: i) rakstot uz e-pastu [email protected]; ii) nosūtot ierakstītu vēstuli uz adresi: Bērzaunes iela 7 (2. stāvs), Rīga, LV-1039 ; vai iii) personīgi ierodoties Uzņēmuma birojā: Bērzaunes iela 7 (2. stāvs), Rīga, LV-1039.

14.2. Uzņēmums vienmēr cenšas strīdus atrisināt komunikācijas vai sarunu ceļā. Ja Klienti nav apmierināti ar Uzņēmuma galīgo atbildi, viņiem ir tiesības vērsties patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanas iestādē Patērētāju tiesību aizsardzības centrā : i) rakstot uz e-pasta adresi: [email protected]; ii) personīgi klātienē adresē: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010.