Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes un sociālo tīklu spraudņi, lai nodrošinātu netraucētu vietnes darbību, analizētu apmeklētāju aktivitātes un nodrošinātu personalizētas reklāmas. Jūs varat pārvaldīt sīkdatnes savos uzstādījumos. Plašāka informācija Privātuma politika.
4.7 vērtējums (vairāk nekā 4000 atsauksmes) Bezmaksas maiņa un piegāde Derīgs 12 mēnešus. Uzņēmumiem B.U.J. Tirdzniecības vietas Palīdzība
LV
RU
Pašapkalpošanās
Izlase

Uzņēmums Lieliska dāvana „Akropolē” izveido interaktīvu veikalu ar lāzera radara tehnoloģiju

2019-04-05

Uzņēmums Lieliska dāvana „Akropolē” izveido interaktīvu veikalu ar lāzera radara tehnoloģiju

Jaunajā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” Rīgā, Maskavas ielā 257, uzņēmums „Lieliska dāvana” izveidojis unikālu, inovatīvu jaunākās paaudzes pārdošanas stendu, kas aprīkots ar lāzera radara tehnoloģiju.

„Jaunākie tehnoloģiskie risinājumi iepirkšanās laikā pircējiem nodrošina ļoti īpašu un neparastu pieredzi – iluzoru iespēju atrasties dažādās vietās, telpās un izbaudīt piedzīvojumu sajūtu. Lidot ar gaisa balonu, sēsties pie ātra auto stūres, pabūt relaksējošā SPA u.c.,” stāsta Erika Dovydenaite, uzņēmuma „Lieliska dāvana” vadītāja.

Jaunās LIDAR jeb 3D lāzerskenēšanas tehnoloģijas integrēšana tirdzniecības vietas vizuālajā koncepcijā ir Baltijas mērogā unikāls projekts. Ideja īstenota kopā ar Lietuvas inovatīvā dizaina studiju “Surikatos”. Jaunais veikals „Akropolē” būs pirmais “Lieliska dāvana” uzņēmumu grupā Baltijā un Polijā, kurā izmantota lāzera radara tehnoloģija.

“Tehnoloģijas darbības princips ir tiešām unikāls - rotējošais lāzera stars mēra un fiksē apkārtējos objektus. Iegūtos datus pēc tam analizē ierīces sensors, kas atjauno apkārtējās vides zīmējumu un iegūto algoritmu pārraida tālākai analīzei. Iegūtie dati tiek sapludināti kopā ar jau iepriekš uzņemtiem video failiem un pārraidīti ekrānā atbilstoši objekta kustībai reālā laikā. Līdzīga tehnoloģija parasti tiek izmantota arī robotikā un viedajos automobiļos,” stāsta E.Dovydenaite.

“Esam pārliecināti, ka mūsu klientiem ir svarīgs ne tikai mūsu piedāvāto produktu klāsts, bet arī iepirkšanās brīdis. Tam, saskaņā ar mūsu vīziju, jābūt jautram un interesantam, tāpēc mēs mērķtiecīgi veicam investīcijas jaunos, radošos risinājumos un tehnoloģijās, lai iepirkšanās procesā integrētu interesantus reklāmas elementus,” norāda E.Dovydenaite.

Ņemot vērā “Lieliska dāvana” Latvijas tirgus specifiku, lāzera radara projektam izveidoti īpaši vizuālie elementi, kas ietver trīs galvenās kategorijas: viesnīcas un SPA, automašīnas un kino.

Atpakaļ