Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes un sociālo tīklu spraudņi, lai nodrošinātu netraucētu vietnes darbību, analizētu apmeklētāju aktivitātes un nodrošinātu personalizētas reklāmas. Jūs varat pārvaldīt sīkdatnes savos uzstādījumos. Plašāka informācija Privātuma politika.
4.7 vērtējums (vairāk nekā 4000 atsauksmes) Bezmaksas maiņa un piegāde Derīgs 12 mēnešus. Uzņēmumiem B.U.J. Tirdzniecības vietas Palīdzība
LV
RU
Pašapkalpošanās
Izlase

"Lieliska davana" LOJALITĀTES KLUBA NOTEIKUMI

“LIELISKA DĀVANA” LOJALITĀTES PROGRAMMAS
"LOJALITĀTES KLUBS" NOTEIKUMI


Apstiprināts: 16/10/2023

Noteikumi atjaunināti: 01/03/2024


1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. "Lieliska dāvana" lojalitātes programmas “Lojalitātes klubs” organizators ir SIA "Lieliska dāvana”, uzņēmuma reģistrācijas numurs: 40103414642, adrese: Bērzaunes iela 7, Rīga, LV-1039, Latvija, e-pasta adrese: [email protected], tālr. nr.: +371 66018025.
Noteikumos lietotie termini:
1.2.1. Uzņēmums - SIA "Lieliska dāvana";
1.2.2. Lojalitātes programma – Uzņēmuma organizētā un īstenotā lojalitātes programma "Lojalitātes klubs";
1.2.3. Dāvanu karte – Uzņēmuma izplatītie dāvanu čeki, dāvanu kartes, dāvanu komplekti;
1.2.4. Programmas dalībnieks - pircējs, fiziska vai juridiska persona, kura ir izteikusi vēlmi piedalīties Programmā un kļūt par Programmas dalībnieku;
1.2.5. Interneta veikals – Uzņēmuma pārvaldītais interneta veikals, kas pieejams tīmekļa vietnē www.lieliskadavana.lv;
1.2.6. Lietotāja profils - profils, kuru pircējs izveidojis Interneta veikalā www.lieliskadavana.lv;
1.2.7. Lojalitātes punkti - Programmas dalībnieka uzkrātie virtuālie lojalitātes punkti, kurus var izmantot, lai segtu daļu no iegādāto Dāvanu karšu vērtības;
1.2.8. Noteikumi - šīs Lojalitātes programmas noteikumi. Ar aktuālajām izmaiņām Noteikumos var iepazīties Interneta veikala tīmekļa vietnē.
1.3. Šie Noteikumi nosaka vispārīgos nosacījumus dalībai Lojalitātes programmā.
1.4. Programmas dalībnieku personas datu apstrādes nosacījumi ir norādīti šo Noteikumu sadaļās "Personas dati" un "Profilēšana", kā arī Uzņēmuma Privātuma politikā.
1.5. Pēc reģistrēšanās dalībai Lojalitātes programmā Programmas dalībnieks iegūst iespēju iegādāties Dāvanu kartes ar izdevīgiem noteikumiem, saņemt īpašus piedāvājumus, jaunumus, piedalīties Lojalitātes programmas spēlēs, akcijās vai saņemt citas papildu priekšrocības, kas paredzētas Programmas dalībniekiem.


2. DALĪBA LOJALITĀTES PROGRAMMĀ
2.1. Piedalīties Lojalitātes programmā un kļūt par tās Programmas dalībniekiem var fiziskas personas, kuras sasniegušas vismaz 18 gadu vecumu.
2.2. Fiziskas personas piedalās Lojalitātes programmā līdz brīdim, kamēr Programmas dalībnieks atsauc dalību, ja tā beidzas citu iemeslu dēļ vai – kamēr Lojalitātes programma ir aktīva.
2.3. Par Programmas dalībniekiem var kļūt tikai reģistrēti pircēji ar jau izveidotu Lietotāja profilu, kuri ir izteikuši vēlmi kļūt par Programmas dalībniekiem. Vēlmi kļūt par Programmas dalībnieku var izteikt arī Lietotāja profila reģistrācijas laikā.
2.4. Ja pircējam nav Lietotāja profila, pirms kļūšanas par Programmas dalībnieku ir nepieciešams reģistrēties un izveidot Lietotāja profilu.
2.5. Lai kļūtu par Programmas dalībnieku, pircējam ir jāienāk savā Lietotāja profilā, jānoklikšķina uz sadaļas "Lojalitātes programma" un jāatzīmē sava vēlme kļūt par Programmas dalībnieku.
2.6. Pirms kļūt par Programmas dalībnieku, Uzņēmums lūgs iepazīties ar šiem Noteikumiem. Atzīmējot vēlmi kļūt par Programmas dalībnieku, persona apliecina, ka ir iepazinusies ar Noteikumiem un piekrīt tiem.


3. LOJALITĀTES PROGRAMMAS PRIEKŠROCĪBAS
3.1. Veicot pirmreizējo reģistrēšanos Lojalitātes programmā, Programmas dalībnieks saņem 3 lojalitātes punktus.
3.2. Ja Programmas dalībnieks atceļ dalību Lojalitātes programmā, bet vēlāk atkārtoti kļūst par Programmas dalībnieku, kā arī, ja Programmas dalībnieks dzēš savu Lietotāja profilu, bet vēlāk izveido jaunu Lietotāja profilu un atkārtoti kļūst par Programmas dalībnieku, par pirmreizējo reģistrāciju Lojalitātes programmā punkti vairs netiek piešķirti.
3.3. Lojalitātes punkti Programmas dalībniekam tiek piešķirti par Dāvanu kartēm, kas iegādātas Interneta veikalā un kuras piedalās Lojalitātes programmā. Izdarot pirkumu, Programmas dalībnieks saņem Lojalitātes punktus – 7 % apmērā no faktiski apmaksātās iepirkumu groza summas (piemēram, 3,5 Lojalitātes punkti tiek piešķirti par pirkumu 50 EUR vērtībā).
3.4. Iepirkumu groza vērtība, no kuras tiek uzkrāti Lojalitātes punkti, nav ierobežota.
3.5. Ja Programmas dalībnieks reģistrēšanas laikā ir uzrādījis savu dzimšanas datumu un šī gada laikā (pirms dzimšanas dienas) Interneta veikalā veicis pirkumus vismaz 100 EUR vērtībā, par godu viņa dzimšanas dienai vienreiz gadā Uzņēmums Programmas dalībniekam piešķir 10 punktus.
3.6. Iepriekš paziņojot Interneta veikalā, Uzņēmums patur tiesības atsevišķām Dāvanu kartēm pastāvīgi vai uz laiku noteikt no Noteikumu 3.3.punktā norādītā Lojalitātes punktu procentuālā apmēra atšķirīgu procentuālo apmēru vai nepieļaut konkrētu Dāvanu karšu apmaksas veikšanu, izmantojot Lojalitātes punktus.
3.7. Veikalu dāvanu kartes, tirdzniecības centru dāvanu kartes, pilsētu dāvanu  kartesun Lieliska dāvana dāvanu karte ar izvēles vērtību nav iekļauti Lojalitātes programmāun par tiem netiek piešķirti lojalitātes punkti. Kā arī iegādājoties šos produktus naviespējams izmantot jau esošos lojalitātes punktus. Ja vienlaikus tiek iegādātaLojalitātes programmā iesaistīta Dāvanu karte un Dāvanu karte, kas nav iesaistītaLojalitātes programmā, Lojalitātes punkti tiek aprēķināti tikai no Lojalitātes programmāiesaistītās Dāvanu kartes vērtības.
3.8. Uzkrāto Lojalitātes punktu atlikumu, kā arī to izlietojuma vēsturi pēdējo 12 mēnešu periodā jebkurā laikā var apskatīt Programmas dalībnieka Lietotāja profilā sadaļā "Lojalitātes programma".


4. LOJALITĀTES PUNKTU IZMANTOŠANA
4.1. Interneta veikalā uzkrātos lojalitātes punktus var izmantot, lai segtu līdz 50% no iegādātajām Dāvanu kartēm, kas piedalās Lojalitātes programmā.
4.2. Pirkuma veikšanas laikā Programmas dalībniekam tiek parādīts, kādu daļu no pirkuma cenas ir iespējams segt ar Lojalitātes punktiem. Atlaides summu nav iespējams izvēlēties manuāli.
4.3. Viena Lojalitātes punkta vērtība ir vienāda ar 1 EUR. Lojalitātes punkti tiek piemēroti kā atlaide, atņemot no maksājamās pirkuma cenas attiecīgo summu, kas atbilst Lojalitātes punktu vērtībai, un Programmas dalībniekam ir jāsamaksā cenas starpība.
4.4. Ja Programmas dalībnieks Interneta veikalā izvēlas iegādāties Dāvanu karti, taču saņemt to vēlas fiziskā Uzņēmuma tirdzniecības vietā, tad Interneta veikalā norādītie Lojalitātes punkti tiek piemēroti Dāvanu kartei kā atlaide, atskaitot no apmaksājamās pirkuma cenas attiecīgo summu, kas atbilst Lojalitātes punktu vērtībai, un Programmas dalībniekam, saņemot Dāvanu karti, jāsamaksā cenas starpība.
4.5. Dāvanu kartes, kas nav iesaistītas Lojalitātes programmā, nevar tikt apmaksātas ar Lojalitātes punktiem. Ja vienlaicīgi tiek iegādāta Dāvanu karte, kas piedalās Lojalitātes programmā, un Dāvanu karte, kas nepiedalās Lojalitātes programmā, ar Lojalitātes punktiem var apmaksāt tikai Dāvanu karti, kas piedalās Lojalitātes programmā.
4.6. Likumā noteiktajos gadījumos, atgriežot Dāvanu karti, kas daļēji apmaksāta ar  Lojalitātes punktiem, Dāvanu kartes iegādei izmantotie Lojalitātes punkti tiks atgriezti  kopā ar atmaksājamo summu. Lojalitātes punkti netiek atmaksāti un netiek kompensēti, ja persona, kura atgriež Dāvanu karti, ir atteikusies no Lojalitātes programmas izmantošanas vai ir dzēsusi savu Lietotāja profilu.
4.7. Lojalitātes punktus nevar apmainīt pret skaidru naudu, tos nevar pārskaitīt uz Programmas dalībnieka Lietotāja profiliem maksājumu iestādēs vai citos uzņēmumos, kā arī tos nevar pārskaitīt uz citu Lietotāja profilu.
4.8. Uzkrātos Lojalitātes punktus var izmantot kalendārā gada ietvaros (piemēram, 10. septembrī saņemtie Lojalitātes punkti jāizmanto līdz nākamā gada 10.septembrim plkst. 00:00:00). Neizmantoto Lojalitātes punktu derīguma termiņš netiek pagarināts. Kalendārā gada laikā neizmantotie Lojalitātes punkti tiek anulēti, un Programmas dalībnieks nesaņem kompensāciju.
4.9. Uzņēmums var ierobežot iespēju izmantot Lojalitātes punktus vai atteikties piešķirt Lojalitātes programmas priekšrocības, konstatējot personas acīmredzami negodīgu un ļaunprātīgu rīcību, kas nav savienojama ar normālu Lojalitātes programmas izmantošanu (piemēram, ja Lojalitātes programmas priekšrocības tiek nelikumīgi izmantotas, izmantojot citas personas Lietotāja profilu).
4.10. Ja Programmas dalībnieks izbeidz dalību Lojalitātes programmā vai dzēš savu Lietotāja profilu, uzkrātie Lojalitātes punkti tiek anulēti un netiek kompensēti. Pēc dalības atjaunošanas Lojalitātes programmā vai jauna Lietotāja profila izveides, iepriekšējie (anulētie) Lojalitātes punkti atjaunoti netiek.
4.11. Ja lojalitātes programmas dalībnieks izmanto tiesības atteikties no iegādātās preces vai atgriezt to (ja šādas tiesības viņam ir), par šo pirkumu piešķirtie punkti tiek anulēti.


5. DALĪBAS IZBEIGŠANA LOJALITĀTES PROGRAMMĀ
5.1. Programmas dalībnieka dalība Lojalitātes programmā beidzas šādos gadījumos:
5.1.1. izbeidzot savā Lietotāja profilā sadaļā "Lojalitātes programma", nospiežot pogu "Es vairs nevēlos piedalīties Lojalitātes programmā";
5.1.2. ja Uzņēmums bloķē Programmas dalībnieka Lietotāja profilu acīmredzami negodīgas un ļaunprātīgas rīcības, nekorektu Lietotāja profilā norādīto datu dēļ (piemēram, nelikumīgi izveidojot Lietotāja profilu uz citas personas datiem) vai saņemot paziņojumu no Lietotāja profila īpašnieka par to, ka personas Lietotāja profils ir piesavināts no trešo personu puses;
5.1.3. ja Programmas dalībnieks dzēš savu Lietotāja profilu;
5.1.4. ja Uzņēmums atceļ Lojalitātes programmu un tās spēkā esamību;
5.1.5. ja Uzņēmums ir veicis Noteikumu un/vai Uzņēmuma Privātuma politikas izmaiņas, pēc kā pieprasa Lojalitātes programmas turpmākai īstenošanai Programmas dalībnieku sniegt nepieciešamās piekrišanas , taču Programmas dalībnieks šādas piekrišanas nesniedz vai arī atsauc savu piekrišanu spēkā esošajiem Noteikumiem un/vai Privātuma politikai.


6. PERSONAS DATU APSTRĀDE
6.1. Lai īstenotu Lojalitātes programmu, tiek apstrādāti sekojoši Programmas dalībnieku personas dati: e - pasta adrese, tālruņa numurs, dzimšanas dati, uzkrāto lojalitātes punktu skaits, lojalitātes punktu izmantošanas vēsture, pievienošanās lojalitātes programmai sākuma un beigu datums, pirkumu pārskatīšana, pirkumu izvēle, izvēle izmantot/neizmantot lojalitātes punktus konkrētam pirkumam, pirkumos iztērētās summas (jo dažas lojalitātes programmas priekšrocības ir saistītas ar iztērētajām summām), informācija par dalību Programmas dalībnieku akcijās un spēlēs, iegūtās balvas, sarakste ar programmas dalībniekiem par lojalitātes programmas jautājumiem.
6.2. Iesniedzot papildu informāciju veidlapā programmas dalībnieka sadaļā "Lojalitātes programma", var tikt apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, pilsēta, dzimšanas datums, dzimums. Dzimšanas datuma lauks nav rediģējams. Lai veiktu korekcijas nepareizi ievadītam dzimšanas datumam, Programmas dalībnieku jāsazinās ar Uzņēmumu, nosūtot vēstuli uz e-pastu: [email protected].
6.3. Ja programmas dalībnieks izvēlas saņemt lojalitātes programmas jaunumus, papildus tiek apstrādāta reģistrācijas/atteikuma informācija, kā arī informācija par to, cik jaunumi personai tika nosūtīti un kurus jaunumus persona apskatīja.
6.4. Personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz Programmas dalībnieka piekrišanu (Vispārīgā datu aizsardzības regula (turpmāk – VDAR) 6. p., 1. p., a) daļa), kā arī uz Uzņēmuma leģitīmajām interesēm, lai pienācīgi organizētu un īstenotu Lojalitātes programmu (VDAR 6. p. 1. p., f) daļa), piemēram, lai sazinātos ar Programmas dalībnieku, uzraudzītu Programmas lietotāju plūsmu, bloķētu personas, kuras rīkojas negodprātīgi.
6.5. Personas dati tiek glabāti uz laiku, kamēr persona piedalās Lojalitātes programmā un 2 gadus pēc šā perioda beigām. Lojalitātes punktu izmantošanas vēsture tiek glabāta 24 mēnešus no datu iegūšanas dienas.
6.6. Programmas dalībniekam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no Lojalitātes programmas jaunumu vēstuļu saņemšanas, noklikšķinot uz saites jaunumu vēstulē, mainot iestatījumus Lietotāja profilā vai paziņojot par to Uzņēmumam caur e-pastu: [email protected].
6.7. Programmas dalībniekam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no dalības Lojalitātes programmā, mainot iestatījumus Lietotāja profilā vai paziņojot par to Uzņēmumam, nosūtot vēstuli uz e-pastu [email protected]. Šādā gadījumā visi Programmas dalībnieka uzkrātie Lojalitātes punkti tiek anulēti, netiek atmaksāti vai kā savādāk kompensēti un pēc dalības atjaunošanas atjaunoti netiek.
6.8. Programmas dalībniekam, izņemot likumā noteiktos izņēmumus, ir tiesības vērsties pie Uzņēmuma ar lūgumu izmantot šādas tiesības, kas saistītas ar Lojalitātes programmas vajadzībām apstrādātajiem personas datiem: (I) iepazīties ar Uzņēmuma apstrādātajiem Programmas dalībnieka personas datiem, (II) labot, mainīt vai dzēst Programmas dalībnieka personas datus, (III) ierobežot Programmas dalībnieka personas datu apstrādi, izņemot glabāšanu, (IV) nepiekrist personas datu apstrādei konkrētiem mērķiem, (V) iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijai (https://dvi.gov.lv), ja Programmas dalībnieks uzskata, ka ir pārkāptas Programmas dalībnieka tiesības.
6.9. Pieprasījumus, kas saistīti ar personas datu apstrādi, Programmas dalībnieks var iesniegt nosūtot vēstuli uz e-pastu: [email protected].
Sīkāka informācija par Uzņēmuma veikto personas datu apstrādi un datu subjekta tiesību izmantošanas kārtību ir atrodama Uzņēmuma privātuma politikā.


7. PROFILĒŠANA
7.1. Lai Lojalitātes programmas piedāvājumi pēc iespējas labāk atbilstu programmas dalībnieku vajadzībām, Uzņēmums veic profilēšanu, tas ir, automatizēti apstrādā un grupē programmas dalībnieku datus par viņu dzīvesvietu (reģionu), dzimumu, iepirkšanās izvēli un interesēm.
7.2. Profilēšana tiek veikta, lai Programmas dalībniekiem sniegtu personalizētākus piedāvājumus, piemēram, piedāvājumus, kas saistīti ar Programmas dalībniekam aktuālām vietām vai Programmas dalībnieka interesēm.
7.3. Automātiski iegūto datu rezultāts tiek pastāvīgi pārbaudīts, nodrošinot iegūtā rezultāta pareizību, efektivitāti un objektivitāti. Pēc Programmas dalībnieka pieprasījuma Uzņēmums izskaidros, kas ir automātiski iegūto datu kopsavilkumu rezultāta pamatā.
7.4. Profilēšanas pamatā ir programmas dalībnieka sniegtā piekrišana (VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkta d) daļa). Programmas dalībnieks jebkurā laikā var atteikties no profilēšanas, mainot iestatījumus Lietotāja profilā. Datu apstrādes termiņš - līdz dalības Lojalitātes programmā izbeigšanai vai Lietotāja profila izdzēšanai, vai iestatījumu maiņai.


8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
8.1. Ja Programmas dalībniekam rodas jautājumi par šajos Noteikumos norādīto informāciju, Programmas dalībniekam ir tiesības sazināties ar Uzņēmumu nosūtot vēstuli uz e-pastu: [email protected] vai zvanot pa tālruni: +371 66018025.
8.2. Uzņēmumam ir vienpersoniskas tiesības izdarīt izmaiņas šajos Noteikumos. Par izmaiņām tiek paziņots Interneta veikalā, ievietojot tajā jauno Noteikumu versiju vai izmantojot citus parastos saziņas līdzekļus. Noteikumu papildinājumi vai izmaiņas stājas spēkā no to atjaunināšanas dienas, un tie ir spēkā tikai attiecībā uz darbībām, kas veiktas pēc atjaunināto Noteikumu publiskošanas.
8.3. Ja Programmas dalībnieks nepiekrīt šādām izmaiņām, viņam ir tiesības nekavējoties izbeigt dalību Lojalitātes programmā. Ja tiesības izbeigt dalību netiek izmantotas un Programmas dalībnieks turpina izmantot Lojalitātes programmu uzskatāms, ka Programmas dalībnieks ir piekritis izmaiņām Noteikumos.
8.4. Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Attiecībām, kas rodas uz noteikumu pamata, piemēro Latvijas Republikas tiesību aktus.
8.5. Visi strīdi ar Uzņēmumu tiek risināti sarunu ceļā. Ja strīdus nevar atrisināt mierizlīguma ceļā, tie tiek risināti Latvijas Republikas likumos noteiktajā kārtībā Latvijas Republikas tiesās.
8.6. Programmas dalībnieks - lietotājs, var risināt strīdus ar Uzņēmumu elektroniski, nevēršoties tiesā. Vispirms šādam Programmas dalībniekam jāsazinās ar Uzņēmumu rakstiski, nosūtot vēstuli uz e-pastu: [email protected]. Ja Uzņēmums neatbild uz pretenziju vai neapmierina lietotāja pretenziju 14 dienu laikā pēc pretenzijas saņemšanas, Programmas dalībniekam ir tiesības iesniegt pieprasījumu un/vai sūdzību Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centram (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, tālr.: +371 65452554, e-pasts: [email protected], tīmekļa vietne www.ptac.gov.lv.), kā arī vērsties tā teritoriālajās struktūrvienībās novados vai aizpildīt pieteikuma veidlapu Elektroniskajā patērētāju strīdu izšķiršanā tiešsaistē, kas pieejama http://ec.europa.eu/odr/.

Noteikumi atjaunināti: 01/03/2024