Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes un sociālo tīklu spraudņi, lai nodrošinātu netraucētu vietnes darbību, analizētu apmeklētāju aktivitātes un nodrošinātu personalizētas reklāmas. Jūs varat pārvaldīt sīkdatnes savos uzstādījumos. Plašāka informācija Privātuma politika.
4.7 vērtējums (vairāk nekā 4000 atsauksmes) Bezmaksas maiņa un piegāde Derīgs 12 mēnešus. Uzņēmumiem B.U.J. Tirdzniecības vietas Palīdzība
LV
RU
Pašapkalpošanās
Izlase

Biežāk uzdotie jautājumi (B.U.J.)

Kā nopirkt dāvanu?

Izvēlieties vēlamo dāvanu un nospiediet uz „likt grozā”. Lai pārliecinātos, ka grozā ir ievietota vēlamā dāvana, nospiediet „pārskatīt grozu”. Kad būsiet pārskatījuši grozu, nospiediet „rezervēt un pirkt”. Izvēlieties dāvanas piegādes veidu un tad pārejiet pie apmaksas. Pārbaudiet, vai norādītie dati ir pareizi, izvēlieties dāvanas apmaksas veidu. Tas arī viss, atliek tikai gaidīt, kad dāvana tiks Jums piegādāta!

Kā tiks piegādātas dāvanas?

Pirms dāvanas apmaksas varēsiet izvēlēties tās piegādes veidu. Dāvanu čekus varat izdrukāt pats vai nosūtīt adresātam pa e-pastu. Dāvanu čekus, kartes un komplektus visā Latvijas teritorijā uz mājām vai uz darba vietu var piegādāt kurjers. Tāpat dāvanas varat paņemt Rīgā esošajā „Lieliska dāvana“ birojā.

Ko darīt, ja dāvana ir vajadzīga tūlīt pat?

Izvēlieties elektronisko „Lieliska dāvana” čeku, kuru varēsiet izdrukāt pats vai nosūtīt saņēmējam uz e-pastu. Kā tas darbojas? Izvēlieties dāvanas piegādes veidu „elektroniskais čeks” un apmaksājiet dāvanu internetbankā. Mēs nosūtīsim linku uz Jūsu norādīto e-pastu. Uzpiežot uz linka atvērsies Jūsu iegādātā dāvanu karte, ko varēsiet izdrukāt vai nosūtīt dāvanas saņēmējam e-pastā.

Kāds ir derīguma termiņš dāvanu čekam?

Katra dāvanu čeka aprakstā (tāpat arī uz dāvanu iepakojumiem) ir norādīts derīguma termiņš, kuru skaitīt sāk no dāvanas iegādes dienas. Informāciju par dāvanas derīguma termiņu un vērtību vienmēr var pārbaudīt šeit.

Kā saņēmējam izmantot dāvanu?
Personai, kura saņēmusi dāvanu, ir jārezervē* apmeklējuma laiks pie pakalpojuma sniedzēja izmantojot norādīto kontaktinformāciju. Nonākot pakalpojuma sniegšanas vietā, ir jāiesniedz elektroniskā dāvanu karte, drukātā dāvanu karte vai komplektā esošais, atdalāmais lauks ar svītrkodu. Un tad vien atliek izbaudīt piedzīvojumu! 
 
*Pakalpojuma rezervēšana nav nepieciešama visām dāvanām. Informācija par nepieciešamību iepriekš rezervēt pakalpojuma laiku tiks atsevišķi norādīta.
 
Kas ir daudzfunkcionāla karte?

Ir Dāvanu karte, kas nodrošina Klientam iespēju saņemt jebkura „Lieliska dāvana“ Sadarbības partnera pakalpojumu Klienta rīcībā esošās Dāvanu kartes vērtībā, neatkarīgi no uz Dāvanu kartes norādītā pakalpojuma vai preces veida. Kā tas darbojas? Iesniedzot savā īpašumā esošo Dāvanu karti izvēlētajam Pakalpojuma sniedzējam, Klients saņemt to pakalpojumu savas Dāvanu kartes vērtībā, kādu nodrošina attiecīgais Pakalpojuma sniedzējs. Piemēram, ja Klientam ir Dāvanu karte restorāna apmeklējumam EUR 50, vērtībā, Klients var izmantot arī SPA pakalpojumu šādā pašā vērtībā. 

Kur atrast iepriekš izveidotos un apmaksātos pirkumu grozus?

Visi apmaksātie un neapmaksātie pirkumu grozi atrodami mājas lapas www.lieliskadavana.lv sadaļā „Pirkumi“. Ja šajā sadaļā paliek neapmaksāti pirkumu grozi, pēc dažām dienām tie automātiski tiek izdzēsti.

Vai internetā pirktās dāvanas ir drošas?

Jā! Dāvanu čeku, karšu un komplektu drošību nodrošina uz tiem esošie unikālie svītrkodi. Tie palīdz identificēt dāvanu, tādēļ to var izmantot tikai vienu reizi. 

Ja dāvanu čeks vai karte ir iegādāta ar atlaidi, vai šī informācija būs redzama saņēmējam?

Nē, šī informācija būs redzama tikai izvēloties dāvanu čekus un tos apmaksājot. Dāvanu kartes veidotas tā, ka to akciju cenu var viegli noņemt, tādēļ dāvanas saņēmējs atlaides summu neredzēs.